Продавець ФОП Довбня М. Ю. розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
13 відгуків
Келецька 84, Вінниця, Україна
+380 (67) 963-50-82
Професійна експертна оцінка та інвентаризація майна, технічний паспорт БТІ

Введення в експлуатацію будівель та споруд, узаконення

  • Послуга

від 1 500 ₴

+380 (67) 963-50-82

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Введення в експлуатацію будівель та споруд, узаконення
Введення в експлуатацію будівель та споруд, узаконення
від 1 500 ₴
Послуга
+380 (67) 963-50-82
Опис
Інформація для замовлення

Дана процедура застосовується для отримання проектно-дозвільної документації і оформлення правовстановлюючих документів на житлові та садові будинки:

·         Загальною площею до 300 кв.м.;

·         В яких не більше 2-х поверхів, не враховуючи мансарди;

·         За категорією складності СС1.

Будинки, що відповідають цим критеріям і побудовані до 05.08.1992 р., оформлюються за спрощеною процедурою.

Будинки, що не відповідають цим критеріям, оформлюються за іншими процедурами.

Повна процедура:

1.       Оформлення будівельного паспорту.

Документи, які потрібні:

- Викопіювання з топографо-геодезичного плану населеного пункту (береться в голови села або селища або в Департаменті архітектури міста будування);

- Правовстановлюючий документ на землю з кадастровим номером (видається для окремо стоячих будівель);

- Ескізні заміри забудови, що включають плани зовнішніх та внутрішніх замірів та розмірів будівель та споруд, які будуть розміщуватись на земельній ділянці;

- Паспорт громадянина України та ІПН або установчі документи юридичної особи.

Подаємо даний пакет документів до Центру надання адміністративних послуг та в Департамент архітектури та міста будування , де протягом 10 днів буде готовий будівельний паспорт на Ваш будинок.

2.       Отримання дозволу на початок будівельних робіт (декларація Д1).

Цей документ дозволяє виконувати підготовчі та будівельні роботи, підключати будинок та споруди до інженерних мереж.

Документи, які потрібні:

- Правовстановлюючий документ на землю з кадастровим номером (видається для окремо стоячих будівель);

- Будівельний паспорт об’єкта;

- Паспорт громадянина України та ІПН або установчі документи юридичної особи.

Подаємо даний пакет документів до Центру надання адміністративних послуг та в Департамент архітектуро-будівельної інспекції.

3.       Оформлення технічного паспорту на будинок.

Документи, які потрібні:

- Правовстановлюючий документ на землю з кадастровим номером (видається для окремо стоячих будівель);

- Дозвіл на початок будівельних робіт (декларація Д1);

- Паспорт громадянина України та ІПН або установчі документи юридичної особи.

Подаємо даний пакет документів до Центру експертної оцінки та БТІ.

4.       Отримання декларації про готовність об’єкта до експлуатації (Д2).

Даний документ дає право використовувати за призначенням закінчені об’єкти будівництва.

Документи, які потрібні:

-  Правовстановлюючий документ на землю з кадастровим номером (видається для окремо стоячих будівель);

- Дозвіл на початок будівельних робіт (декларація Д1);

- Технічний паспорт;

-  Паспорт громадянина України та ІПН або установчі документи юридичної особи.

Подаємо даний пакет документів до Центру надання адміністративних послуг та в департамент архітектуро-будівельного контролю.

5.       Присвоєння поштової адреси новозбудованому будинку.

Тільки у тому випадку, якщо на земельній ділянці, де зводили будинок, немає поштової адреси.

Документи, які потрібні:

-  Будівельний паспорт об’єкта;

-  Правовстановлюючий документ на землю з кадастровим номером (видається для окремо стоячих будівель);

-  Декларація про готовність об’єкта до експлуатації (Д2);

-  Технічний паспорт;

-  Паспорт громадянина України та ІПН або установчі документи юридичної особи.

Подаємо даний пакет документів до сільської або міської ради.

6.       Витяг з Реєстру речових прав на нерухоме майно (реєстрація права власності).

Документи, які потрібні:

-  Правовстановлюючий документ на землю з кадастровим номером (видається для окремо стоячих будівель);

-  Декларація про готовність об’єкта до експлуатації (Д2);

-  Технічний паспорт;

-  Паспорт громадянина України та ІПН або установчі документи юридичної особи;

-  Рішення про присвоєння адреси.

Звертаємось з даним пакетом документів до Нотаріуса або Державного реєстратора, отримуємо Витяг.

Спрощена процедура застосовується для житлових та садових будинків:

·         Побудовані до 05.08.1992р.;

·         Загальною площею до 300 кв.м.;

·         В яких не більше 2-х поверхів, не враховуючи мансарди;

·         За категорією складності СС1.

Будинки, що не відповідають цим критеріям, оформлюються за повною процедурою.

Спрощена процедура:

1.       Отримання довідки про підтвердження дати побудови будинку.

Документи, які потрібні:

-  Правовстановлюючий документ на землю з кадастровим номером (видається для окремо стоячих будівель);

-  Паспорт громадянина України та ІПН.

Звертаємось з даним пакетом документів до Голови села або кооперативу.

2.       Оформлення технічного паспорту на будинок.

Документи, які потрібні:

-  Довідка про підтвердження дати побудови будинку;

-  Правовстановлюючий документ на землю з кадастровим номером (видається для окремо стоячих будівель);

-  Паспорт громадянина України та ІПН.

Подаємо даний пакет документів до Центру експертної оцінки та БТІ.

3.       Присвоєння поштової адреси.

Тільки у разі відсутності правовстановлюючого документа на землю.

Документи, які потрібні:

-  Довідка про підтвердження дати побудови будинку;

-  Правовстановлюючий документ на землю з кадастровим номером (видається для окремо стоячих будівель);

-  Технічний паспорт;

-  Паспорт громадянина України та ІПН.

Подаємо даний пакет документів до сільської або міської ради.

4.       Отримання Витягу з реєстру речових прав на нерухоме майно.

Документи, які потрібні:

-  Довідка про підтвердження дати побудови будинку;

-  Правовстановлюючий документ на землю з кадастровим номером (видається для окремо стоячих будівель);

-  Рішення про присвоєння поштової адреси;

-  Технічний паспорт;

-  Паспорт громадянина України та ІПН.

Звертаємось з даним пакетом документів до Нотаріуса або Державного реєстратора, отримуємо Витяг.

  • Ціна: від 1 500 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner